1. Welcome to the forums! Take a second to look at our Beginner's Guide. It contains the information necessary for you to have an easier experience here.

    Thanks and have fun. -NF staff
    Dismiss Notice
  2. GN

    Come join the Football/Soccer Women's World Cup and Copa America predicting competitions.
    Dismiss Notice

  3. Voting for the Contest Central Drawing Contest is live!
    Entries can be found here and the voting threads can be found here and here.
    Voting ends on Sunday, June the 30th!
    Dismiss Notice

  4. Come enter in the KCC Cooking Contest -- Drinks!
    Dismiss Notice
Beelzejow
Last Activity:
Jun 24, 2019 at 2:02 AM
Joined:
Apr 13, 2007
Messages:
6,352
Trophy Points:
1,058
Positive ratings received:
59

Post Ratings

Received: Given:
Like 18 86
Dislike 4 12
Neutral 1 0
Agree 14 59
Disagree 4 89
Funny 20 8
Winner 5 61
Informative 0 0
Friendly 1 3
Useful 0 0
Optimistic 2 2
Creative 0 0
Lewd 1 0
Old 0 0
Ningen 3 3
Coolest Guy! 0 0
Deku 0 0
Tier Specialist 0 0
Diva 0 0
Bad Spelling 0 0
MAXIMUM 1 1
Kage 0 0
GODA 0 0
git gud 0 0
Plus Ultra 0 0
Get Out 0 0
Sad! 0 0
Dumb 0 0
Drama 0 0
Art Pimp 0 0
Chatterbox 0 0
Reznor 0 0
Done 0 0
Comfy 0 0
Location:
B.C., Canada
Occupation:
Construction/Outdoor activities.

Beelzejow

Destructive, from B.C., Canada

Beelzejow was last seen:
Jun 24, 2019 at 2:02 AM
    1. Krombacher
      Krombacher
      Your chatroulette thread :lmao :lmao :lmao :lmao :lmao
    2. Deathbringerpt
      Deathbringerpt
      The stuff of legends, you bored, magnificent motherfucker.

      :brofist
    3. ~BLAZxBLUE~
      ~BLAZxBLUE~
      I'll do it when I find a pic of them that is cooler than the one I have. It shouldn't be too hard if I spend time looking. But i still want time to break this one in.:datass
    4. ~BLAZxBLUE~
      ~BLAZxBLUE~
      Check out the Sig.:gar
    5. Kalashnikov
      Kalashnikov
      14 pounds in how long? That's scary, good fucking job.

      I got back to training properly for about 5-6 weeks and I bulked up around 5 pounds and I was sooo happy, I never though I can gain so much weight in such a short time. Then I went to Poland for holidays (drinking, smoking etc.) and then had to work for the rest of the summer, so again no proper training for me (1-3 times a week is not good enough).

      I'm back in action from next week, we'll see if I can gain any more or if it's my limit.

      Sorry for tl;dr, I'm a bit stoned right nao :lmao

      Good to see ya brah :vegetant
    6. Cadrien
      Cadrien
      Jajajajaja :oldryoma
    7. Cadrien
      Cadrien
      So funny man, so funny. Also http://yfrog.com/0qyammywbpartyg
    8. Cadrien
      Cadrien
      http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=664155&page=59&post#1174
    9. hustler's ambition
      hustler's ambition
      Did you ever get to finish reading it? I figured you'd be mad at me because of how I ended it.:LOS
    10. hustler's ambition
    11. hustler's ambition
    12. Taurus Versant
      Taurus Versant
      Always got my back I see :brofist
    13. Taurus Versant
      Taurus Versant
      The best trolls are the subtle ones.

      Meanwhile every time your set's on screen I get those god damn evil Marik vibes that we all loved back in the day. Rep incoming providing I'm not 24'd/needtospread
    14. Bleach
      Bleach
      yea i think that gif was from when she was 16 though.
    15. Bleach
      Bleach
      Hey man she's 18 :pek
    16. hustler's ambition
      hustler's ambition
      Honestly I never even thought about it like that. He and everyone else in the BH can simply continue to stalk me and eat my pussy!:gar
    17. Geralt of Rivia
      Geralt of Rivia
      I don't even know why you bother negging me, my pos rep outweighs your shitty -100 neg x10 over. Just stop being a pathetic loser already.
    18. Enigma
      Enigma
      Nice choice with Marik. :vegeta

      Thanks bro. Glad you like it.
    19. Enigma
      Enigma
      http://imgur.com/rwmyx.gif

      http://imgur.com/g7GEY.gif
    20. Enigma
      Enigma
      It's cool. I thought you may have made a typo lol
    21. Enigma
      Enigma
      Yeah, no problem.

      150 x 130? or 150 x 150?

      Oh and what border do you want? :vegeta
    22. ~BLAZxBLUE~
      ~BLAZxBLUE~
      Nothing much, just been hanging around in the OBD. School started back up though, and its a drag.
    23. ~BLAZxBLUE~
      ~BLAZxBLUE~
      Ckram1993, I was one of the active members in the Digimon FC.
    24. hustler's ambition
      hustler's ambition
      Oh you mean because of the way I look? :lmao

      I'm both loved and hated for the exact same thing in the BH.:awesome

      But I'll be 27 in a few months. I've grown up since high school. And I've met real people in real life. I pity those who dedicated their lives to the internet. Some people will never grow up mentally. Gunners, Law, Kitsune, blue, Tech, and whoever else will learn to get over it.

      Hopefully.:quite
    25. ~BLAZxBLUE~
      ~BLAZxBLUE~
      Hey, your unbanned. What's up?
    26. EJ
      EJ
      KBX2dySWGew
    27. HugeGuy
      HugeGuy
      Can't stop staring?

      Just as planned. :aizen
    28. hustler's ambition
      hustler's ambition
      The set is pimpin' ain't it?:datass
    29. Geralt of Rivia
      Geralt of Rivia
      What's your problem? You are such a huge faggot. :giogio
    30. Gonder
      Gonder
      whats your problem this the second time you neg me :pek
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    B.C., Canada
    Occupation:
    Construction/Outdoor activities.
    Favorite Character(s):
    1. Grimmjow Jaegerjaquez
    2. Zaraki Kenpachi
    3. Neliel
    4. Nnoitra Jiruga
    5. Ikkaku Madarame
    Favorite Episode/Chapter:
    Episode: 121/166-167-190
    I'm a bitter, sadistic, narssistic, sarcastic piece of shit.

    Training/Fighting.

    Signature

    Spoiler: Bleach


    Pantera King.

    王は駆ける
    The King is running
    影を振り切り
    Shaking free of his shadow
    鎧を鳴らし
    The armour rings
    骨を蹴散らし
    Kicking at the bones
    血肉を啜り
    Slurping at the flesh
    軋みを上げる
    Raising up a combat
    心を潰し
    Crushing the heart
    独り踏み入る
    Treading in alone
    遥か彼方へ
    Towards the distance​
  • Loading...
Loading...