1. cookingcontest
    Show us your cooking skills in the 12th Cooking Contest, Meats/Fish!
    Deadline to enter is August 20th at 4 PM EST.
    Dismiss Notice
  2. Alley Writingcontest
    Vote for the entries of the Alley's Writing Contest Here!
    The voting ends on August 9th.
    Dismiss Notice
  3. img
    Come enter in the Dragon Ball Drawing Contest!
    Deadline for entries is August 17 at 12 pm UTC.
    Dismiss Notice
  4. Welcome to the forums! Take a second to look at our Beginner's Guide. It contains the information necessary for you to have an easier experience here.

    Thanks and have fun. -NF staff
    Dismiss Notice
Elistren
Joined:
Jul 21, 2009
Messages:
17,206
Trophy Points:
1,263
Positive ratings received:
3,079

Post Ratings

Received: Given:
Like 497 149
Dislike 58 34
Neutral 22 0
Agree 444 728
Disagree 37 45
Funny 1,040 671
Winner 275 10
Informative 278 122
Friendly 440 295
Useful 60 20
Optimistic 466 66
Creative 43 44
Lewd 93 26
Old 16 12
Ningen 154 53
Coolest Guy! 3 0
Deku 0 0
Tier Specialist 0 0
Diva 0 0
The Heart 0 0
Bad Spelling 0 0
MAXIMUM 0 0
Kage 0 0
GODA 0 0
git gud 0 0
Plus Ultra 0 0
Get Out 0 0
Sad! 2 0
Dumb 6 0
Drama 0 0
Art Pimp 2 0
Chatterbox 0 0
Reznor 0 0
Done 0 0
Comfy 0 0

Awarded Medals 7

Gender:
Male
    1. SinRaven
      SinRaven
      Can you reschedule my game to September? I think there are already a lot of games planned for August, so September is probably better..
      Name it: "The Strongest Weapons of the Multiverse".
      1. Elistren likes this.
      2. Elistren
        Elistren
        Sure :heart
        Jul 21, 2020
        SinRaven likes this.
      3. SinRaven
        SinRaven
        Thx babe
        Jul 21, 2020
    2. SinRaven
      SinRaven
      How are you ho~
    3. Zemmix
      Zemmix
      Ahem.

      Name thief.
      1. View previous comments...
      2. Zemmix
        Zemmix
        xD I wasn't on here for ages, and someone got my old name it seems.
        Nov 24, 2019
        Kisaitaparadise likes this.
      3. Kisaitaparadise
        Kisaitaparadise
        How dare they?!
        Nov 24, 2019
        Zemmix likes this.
      4. Zemmix
        Zemmix
        To be fair, apparently I stole it first from someone who hasn't been on since 2005.... :p
        Nov 24, 2019
        Kisaitaparadise likes this.
    4. Kisaitaparadise
      Kisaitaparadise
      Love your avatar!!!!
      1. Elistren likes this.
      2. Elistren
        Elistren
        Thanks! :)
        Aug 18, 2019
    5. Nighty the Mighty
    6. Mexikorn
      Mexikorn
      Did anything happen? Are you good?
    7. Elistren
      Elistren
      1. Jeroen
        Jeroen
        Accidentally clicked I presume. :hm
        Jul 31, 2018
        Elistren likes this.
    8. RuffRuff
      RuffRuff
      Any shizune game coming up soon?
      1. Baba likes this.
      2. View previous comments...
      3. Jeroen
        Jeroen
        Strange that it isn't clickable. :hm

        It should be....

        I blame Baba for breaking it.
        Apr 14, 2018
        Baba likes this.
      4. RuffRuff
        RuffRuff
        https://www.narutoforums.org/threads/holy-shonen-trinity-4-favorites-edition.1133907/
        Apr 14, 2018
      5. RuffRuff
        RuffRuff
        Reporting Baba
        Apr 14, 2018
        Jeroen likes this.
    9. Dr. White
      Dr. White
      Yoohoo anybody home :catflower
    10. Laix
      Laix
      glad to see you been reppin the lgbt while i vanished

      multiple heterosexuals found dead in the mafia section
      1. View previous comments...
      2. Laix
        Laix
        oh stop im gonna start crying

        im glad my games had some kind of impact. i just created them for fun and never really thought much of them until i saw some of the comments you guys have wrote about Olivia, Law, WPK and myself. seeing what you guys wrote especially in that mafia awards thread honestly made me smile and i just want to say thank you!
        Feb 16, 2018
      3. Laix
        Laix
        i was originally going to just ghost and like a few comments here and there but to be honest, ive had a pretty shitty 2018 too thanks to adulthood as you said and coming back here is like going back to a time in my life where i was really happy and really enjoyed my hobbies.
        Feb 16, 2018
      4. Laix
        Laix
        i hope whatever is troubling you doesn't stay for too long. adulthood is pretty fucking shit and nothing prepares you for it, but remember things can only get better. it sounds cliche but its so true.
        Feb 16, 2018
    11. Nighty the Mighty
      Nighty the Mighty
      Hey :mako

      My net is fucked so I won't be able to post much if at all until it's back. Eta for it being back is also unknown so rip me
      1. Jeroen likes this.
    12. Platinum
      Platinum
      The 20th of January is my birthday. I will post, but I do ask for some first phase leniency if I do not post a lot, as I don't know your requirement this go around.
    13. Elistren
      Elistren
      The Goddess is my shield.
    14. Elistren
      Elistren
      I'm a classy millionaire, bitches ain't got the couth. C-O-U-T-H 'cause ya can't spell it either!
    15. RemChu
      RemChu
      Lol, I just woke up too, WTF were they thinking. Don't reply. Just lol fucking idiots.
    16. Baroxio
      Baroxio
      Yikes, hope he pays through his nose. Must have been a pretty good car to completely total yet leave the driver safe. Should probably get the exact same brand (though then again, now's the perfect time for an upgrade...as long as the other person is paying for it! :maybe)
    17. Baroxio
      Baroxio
      Are you okay? Everyone you know okay? Heard about the car accident.

      I almost got scared that my venting and jokes about abandoning (cuz that's what LoL players do when things aren't going well, isn't it? :zaru) might have disheartened you. Honestly, it's an awesome game with a ton of awesome roles. Arguably too awesome when it comes to town (:maybe) but still, be proud nonetheless.
    18. RemChu
      RemChu
      good roles btw.
      the shyvana one was very interesting, especially could have abused it during the nocturne ult.
      then nami ult takes away the votes after the super kills(s) are used.

      can i talk about roles that are already dead? didnt mention my own here. o.o

      like that is harmless right.
    19. RemChu
      RemChu
      why give so and so a rb ult if a certain mid can bypass it =[

      It makes sorta sense since that is what assassins can do

      but
      damn hahahah
    20. RemChu
      RemChu
      but no answer?
    21. RemChu
      RemChu
      2 lazy to hit pm, my bad.
    22. Firestormer
      Firestormer
      Oh sorry, I haven't really been on the internet much the last couple months (haven't been on this site since mid-January), so I kinda forgot all about any games I was in, my bad!

      Anyway, sure, I'm happy to play in this. I'll try to read up on everything during the night phase and try to derust a little.
    23. ~Mystic Serenade~
      ~Mystic Serenade~
      I can work with that no problem.
    24. Laix
      Laix
      Yeah I've had it for a few years now. Just apply to the Outskirts Trading Posts group and write you're a regular mafia game mod and the PMs would be really useful. They've said yes to everyone so far so you should be good!
    25. Mickey Mouse
      Mickey Mouse
      No because it looks like I will not get what I want anytime soon...
    26. is a
      is a
      um...CR? laix?
    27. SinRaven
      SinRaven
      Actually that wasn't the last time, but it has been a while since we spoke.

      How are you, you dumb fag! :hug
    28. SinRaven
      SinRaven
      "http://www.narutoforums.com/images/reputation/reputation_neg.gifAs far as I'm concerned, you can choke. Lol @ me ever considering you a friend. My gameplay can improve but you'll always be a toxic piece of shit."

      Holy shit. That's about the last time I spoke to you kinda.

      Do you still hate me :(
    29. Tiger
      Tiger
      Thanks man, that's awesome.
    30. Aries
      Aries
      hey there not to bother you but would you like to join my yugioh mafia game thread?

      http://www.narutoforums.com/showthread.php?p=54072275#post54072275
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male

    Signature

    click ->

    Spoiler: My mafia games
    2013 - Champions of Ardania - mafia victory
    Holy Shōnen Trinity 1 - town victory
    2015 - Holy Shōnen Trinity 2 - indie victory
    2016 - League of Legends 1 - indie victory
    2017 - Mafiacraft 1 - indie & town victory
    Warcraft III: The Scourge of Lordaeron - town victory
    The Puddletown Mafia - town victory
    Holy Shōnen Trinity 3 - mafia victory

    2018 - RPG Mafia - indie & mafia victory
    Holy Shōnen Trinity 4 - mafia victory
    Warcraft III: Eternity's End - mafia victory
    League of Legends 2 - mafia victory

    2019 - World of Warcraft: The Eastern Kingdoms - indie & town victory
    2020 - Mafiacraft 2 - mafia victory

    League of Legends 3 - indie & town victory
    World of Warcraft: The Darkness Over Duskwood - town victory
  • Loading...
  • Loading...
Loading...