1. It's Time to Duel! Welcome to the NF Yu-Gi-Oh! Grand Championships. This tournament will span across 4 sections:
    Akihabara Lounge| Mafia | OBD |The Alley
    Dismiss Notice
  2. Welcome to the forums! Take a second to look at our Beginner's Guide. It contains the information necessary for you to have an easier experience here.

    Thanks and have fun. -NF staff
    Dismiss Notice
  3. Stop Scrolling!
    Attention - When discussing new chapters of an anime or manga, please use a source from the official list of approved sources. If you would like to contribute to the list, please do so in the suggestions section.
    Dismiss Notice
  4. If you write blogs about the current anime season (for linking) or like to add descriptions / impressions on certain series and like to add them to our wiki, then send us a ticket.
    Dismiss Notice

  5. BoOooOo!


    Come one, come all to the wondrously eerie Pumpkin Patch! Perform tasks and challenges each day to stock up on the mystical Pumpkin Coins and use them to exchange for grand forum prizes! Don't miss out on this once in a lifetime opportunity, don't fear that which lies beneath the surface!

    Schedule:
    Signups; October 10th - 15th
    Tasks and Challenges; October 15th - 29th
    Pumpkin Picking; October 30th - 31st
    Dismiss Notice

  6. A blank contract written with magical ink?! Check out our Spooktacular Trick or Treat Event.
    Dismiss Notice
Mali
Joined:
Sep 11, 2010
Messages:
9,033
Trophy Points:
439
Positive ratings received:
698

Post Ratings

Received: Given:
Like 293 197
Dislike 0 6
Agree 83 56
Neutral 0 0
Disagree 5 3
Funny 203 133
Winner 45 55
Informative 26 20
Friendly 15 11
Useful 12 7
Optimistic 15 7
Creative 16 13
Lewd 3 3
Old 1 0
Bad Spelling 0 0
Sad! 1 1
Dumb 1 0
Ningen 0 0
Coolest Guy! 0 0
Deku 0 0
Art Pimp 5 6
Tier Specialist 0 0
Chatterbox 0 0
Reznor 0 0
Done 0 0
Comfy 0 0
Location:
idk tbh
Occupation:
Sexing women

Mali

ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็, from idk tbh

....this is worse then when yotubes web designers have a change of heart Apr 23, 2016

    1. Schnarf
      Schnarf
      https://open.spotify.com/album/7i3miCDTbzWM9pWeNUEsdV?si=LFv4jJUyRu2p8_PtIF33dQ
    2. MO
      MO
      hey
      1. View previous comments...
      2. Mali
        Mali
        well, have a nice break. i might one day randomly and drunkenly post so theres a slim chance of coming back.
        Mar 12, 2018
        MO likes this.
      3. MO
        MO
        any interesting going on tho? You watching good tv shows or stuff?
        Mar 12, 2018
      4. Mali
        Mali
        not really tbh and i havent been watching any tv shows lately, last one i had a favourable impression of was american gods.
        Mar 13, 2018
        MO likes this.
    3. Schnarf
      Schnarf
      I NEED A BITCH WITH LONG HAIR LIKE MYKE C-TOWN
      1. Mali
        Mali
        sounds like a brockhampton bar. YIKES!
        Feb 11, 2018
      2. Schnarf
        Schnarf
        wrong u dumb BITCH
        Feb 11, 2018
    4. DemonDragonJ
      DemonDragonJ
      Thank you for the +rep; I am not certain if I would find "lower back dimples" to be attractive, but I do not have any problem with another person finding them to be so.
      1. Itachі and Mali like this.
    5. Avalon
      Avalon
      Cubey can't VM/PM you unless you give him a pity follow. :blobcoffee
      1. Mali
        Mali
        in my head i just gave this a helpful rating ;A;
        Dec 24, 2017
    6. Avalon
      Avalon
      you disappeared again m8 :(
      1. Mali
        Mali
        what is gone may never go ;A;
        Nov 6, 2017
      2. Avalon
        Avalon
        Glad you're doing well warya
        Nov 6, 2017
      3. Mali
        Mali
        <3
        Nov 6, 2017
    7. Nighty the Mighty
      Nighty the Mighty
      tZ5Mu2gs-M8
      1. Mali
        Mali
        real introspective sad boy hours
        Aug 8, 2017
    8. Stringer
      Stringer
      yo Abdul, where art thu?

      I hope you're doing alright bruv
      1. Cubey likes this.
    9. ane
      ane
      Html usertitles are a bit different right now. For now you can edit them, if you know html, but you can just use 50 characters. Tbh I am not sure if you can usee marquee (that's the one that moved the usertitle), but you should be able to edit things in your usertitle like colours and size (although that one is limited).
    10. Mali
      Mali
      ....this is worse then when yotubes web designers have a change of heart
    11. Sayaka
      Sayaka
      hm, I think they count?
    12. Sayaka
      Sayaka
      You have to join this week in SOTW COME ON!!!!
    13. Stringer
      Stringer
      thanks for that, so far I listened to Monster but I'll check out the other 3
    14. Stringer
      Stringer
      haha probably an italian thing

      by the way I dig that Future song you posted, actually never heard that one before since I've only started to get into his stuff recently
    15. Stringer
      Stringer
      howdy fam :ruri

      I had time to kill tonight so I streamed it

      the grandma was pretty interesting, tbh I couldn't quite figure her out, she seemed very kind on one hand, on the other she was callous and a straightup savage. the way she calmly told the housemaid ''you're ugly'' while they were having a heart-to-heart convo, I was shook :lmao

      I guess sometimes you just have to keep things real like that
    16. Alexandra
      Alexandra
      ya, that's kinda where im at man.. too much nihilistic influence in my life got me like :maybe
      THE EXACT SAME THING IS HAPPENIN TO ME! like i swear most of the time i try to be happy chill but when im stressed im just the meanest person in existence

      that's good! hopefully things are headed the same way for me, but theres no super clear way to tell for me

      :<3
    17. Avalon
      Avalon
      I thought that site is for fights? :hm
    18. Avalon
      Avalon
      Man nothing much, hows kanyes new album? Worth checking out? Tryna get more in the music scene, my whole RL squad are hip hop heads so if u cant beat them then join them :lmao

      Ima get you to new rank
    19. SCPZ
      SCPZ
      >gets your avatar back
      >changes it again to resting bitch face

      Fuck outta here
    20. Avalon
      Avalon
      How far are you from the next rank
    21. SCPZ
      SCPZ
      Fret not, I'll get you your old avatar back.

      Also your current avy gives me the feels. :(
    22. Alexandra
      Alexandra
      && happy valentine's day :heart
    23. Alexandra
      Alexandra
      just like.. everything stress, man. trying to think of a part of my life that isn't giving me some stress. yeah, i feel that. i think the best place ive been is just thinking that if my life were to tragically end today id have no major regrets, all told things were pretty sweet

      its a tad bitter and sad but its true :lmao
    24. done with this shit
    25. Stringer
      Stringer
      yeah it was nice, I like the guitar solo at the end

      while he's a descent rapper that's not where his strength lies at I think, the part of music I enjoy most is tracks where he mixes pop and a bit of rock in it, that's where I feel his true talent is at full display because of his versatility.

      he tends to bend to criticism though, especially those from the rap-centric crowd, that kills his creativity I feel, he should just be himself
    26. Stringer
      Stringer
      haha same, honestly I thought it was a joke at first

      but clearly he's not the sharpest tool in the box :lmao

      I still dig his music though, his earlier stuff anyway
    27. Stringer
      Stringer
      looking at your sig I take it you've seen B.o.B's claims that the earth is flat? :lmao


      :bookerskully
    28. Raiden
      Raiden
      Thanks a lot!
    29. Alexandra
      Alexandra
      hey, i was jus thinkin about u the other day :redface im doing pretty good, altho im lowkey stressed. howve you been babu?
    30. Stringer
      Stringer
      Say, is there a neighborhood equivalent to Hollywood city in london? Like some place where british actors like Idris Elba and Tom Hardy live in, or is it possible for them to blend in with the population without being pestered.

      Oh def man, there has been a few good ones made on this neck of the woods the past few years, Denis Villeneuve (born in quebec) is at the forefront of canadian filmmaking atm.

      I see where you're coming from, makes it a bit hard to actively practice or learn new languages when the city you live in speaks the most dominant language on earth (for now anyway).
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    idk tbh
    Occupation:
    Sexing women
    Relationship Status:
    In a committed relationship with my 2d waifu
    Flag:
    • Portugal
    Favorite Character(s):
    Women sexer (none?)
    Favorite Episode/Chapter:
    Episode:
    Chapter:
    Sexing Women

    Sexing women

    Interact

    Signature




    B
  • Loading...
  • Loading...
Loading...