• Welcome to the forums! Take a second to look at our Beginner's Guide. It contains the information necessary for you to have an easier experience here.

    Thanks and have fun. -NF staff
Milliardo
Reactions
1,748 276

Profile posts Latest activity Postings About

  • I don't think we will be seeing muscular in battledome threads anymore :lmao

    Partially wrecked by shindo, yanked all around by blackwhip, ZERO durability without his muscle.

    It's too funny because a certain member was saying he could be a good match for endeavor and he had good portrayal compared to most villains...uh yeah sure :lmao
    Why is it even being defended is what i wanna know.

    "People are hating on it so why not?"
    "But a story can end in 100 chapters"
    "Yes the manga can be rushed who cares if it sucks i just wanna show you that can happen"
    or my favorite, when you list like 15 plot points and they're like "Do you know how fast hori could explain this if he wanted"

    What is being gained from this :lmao
    lol i saw you arguing with those guys in the mha final arc thread. Baffles me how many people would be okay with a rushed ending.

    If hori wanted to end it in one more arc maybe he shouldn't have inflated all these plots and made so many characters beforehand.
    They back with them deku ratings again :lmao Did i lie anywhere in my post?

    Well i'm glad i ain't seen that "chadeavor" nickname in a long while. They can't claim it after this flashback series :lmao no way
    Thanks for the winner rating. I ain't even gonna let the endeavor mob get to me. It's clear as day what's canon all the deflection in the world won't change it.

    Endeavor fans weird as shit. I think they like endeavor too much or hate dabi too much :lmao
    Probably so. But people claiming that the only reason she's popular is because of her character design, are literally wrong.
    Milliardo
    Milliardo
    Sorry I missed this but who are you referring to?
    What is the origin story of your username? Was it inspired by Milliardo Peacecraft, the original name of Zechs Merquise in Gundam Wing?
    Milliardo
    Milliardo
    Yes, it is from Gundam Wing my favorite of the Gundams. Zechs Merquise aka Milliardo Peacecraft was my favorite character and I love his Gundam Epyon.
    DemonDragonJ
    DemonDragonJ
    Epyon was very awesome, and Zechs is my favorite character in that series, mainly because he was a "stern older brother," one of my favorite character archetypes.
    I agree with your title; there have been some recent developments on this site that displease me, greatly.
    Which character is that on your set? I'm looking for new titles. Kinda bored lately.
    Platypus
    Platypus
    The Legend of the Legendary Heroes
    I guess Kabuto knocked some dude out, stuffed them in a coffin, smeared blood on a piece of paper and put it in the coffin too. Only for said dude not to suffocate to death in who the fuck knows where that coffin disappears to. Have to admit it's hilarious to picture.

    It's also funny cause this would mean the Coffin is a separate fucking Jutsu from ET all together. And then he says we're making shit up.:lmao
    Thanks man.:brofist

    But I wouldn't say that. Was pretty much stumped til you pointed out Muu summoned the other Kage. But I'm sure he'll pull some mental gymnastics out of that too.:lmao
    Not feelin' ya new set doggy.

    :scust
    Milliardo
    Milliardo
    Trying new things right now. Not sure if I will keep it.
    Klue
    Klue
    lol.

    I ain't mad pimpin' — do ya thang. :catwalk
    Milliardo
    Milliardo
    Not at all I appreciate the advice.
    What hell happened to this site?
    D
    Deleted member 45015
    They decided to make it needlessly more complicated and add a bunch of features nobody asked for.

    Basically just like Facebook.
    D
    Deleted member 45015
    Also thanks for the +Rep. Tis appreciated if only for proving to me that I'm not wrong in thinking that guy was an ass-clown.
    It's not really the "high road." I would have seen your post anyway, as I frequent the Library a lot. Even if I did miss it, I honestly wouldn't care that you got the last word in.

    And yeah, there's no point in you reading my post, since I know your views won't change. Nothing wrong with that, but there's no need to continue the debate in that case.
    I'm fine thank you. The issues I had have been cleared so I'm okay. :geg. I never said Naruto is perfect ( And it's not ), because I wouldn't enjoy it if it was the case. But I don't have anything else to say. I think everyone made their point clear in the thread. In fact I made a big post about that in page 1 everyone seemed to have missed.
    Thanks for the rep and yeah, some of the things you need to piece together after the manga was done. There are things you have to add together and other things you have to subtract to make sense of it all. Some things people assume as plot-holes could be explained if you take a leap of faith

    :maybe

    Gundam Wing was one of the better series I loved watching growing up. Although, my all time favorite will always be Stardust Memory (0083), that Gato vs. Uraki fight will forever be a classic, it was like VotE 1 Naruto vs. Sasuke.
    Yeah, like what the hell? So he's turned a new leaf and sorry about it so he should just walk? It's retarded...Forgiveness is a virtue, but blindly doing it is not. Also forgiveness is not the same as letting a person off for their crimes!
    Yeah, and wasn't there that whole thing about the previous Kages using Akatsuki for their own ends and how bad this was? How does it make Naruto look as a leader doing the same with OROCHIMARU? The guy directly responsible for the death of the 3rd Hokage?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top Bottom