1. Due to an update, many default preferences have changed.

    If you have any issues, such as unrequested email notifications or following threads you didn't want to follow, then check your setting here.
  2. Stop Scrolling! We changed our address to narutoforums.org

    Please add the URL to bookmarks on your PC and phone.

    More details can be found here. Feel free to ask any question.
  3. Impending Naruto Avenue Reorganisation!

    Want to learn more? Wish to chime in? Click here.
SaiST
Joined:
Sep 26, 2004
Messages:
9,424
Trophy Points:
64
Positive ratings received:
266

Post Ratings

Received: Given:
Like 143 13
Dislike 0 0
Agree 59 3
Neutral 0 0
Disagree 1 0
Funny 24 8
Winner 19 0
Informative 15 0
Friendly 2 1
Useful 2 0
Optimistic 3 0
Creative 2 0
Lewd 0 0
Old 0 0
Bad Spelling 0 0
Sad! 0 0
Dumb 0 0
Ningen 0 0
Coolest Guy! 1 0
Deku 0 0
Art Pimp 0 0
Reznor 0 0
Gender:
Male

Share This Page

    1. skillustrate
      skillustrate
      Sai, 'sup. Out of curiosity, what was the last you've seen of Elite Sensei Masashi from back in the day? When NF died and became NT, I recall him becoming "ESM" and that era was the last I saw of him. Just wondering if he's been around under another name I wasn't aware or.
      1. View previous comments...
      2. skillustrate
        skillustrate
        You're as young as you feel, Sai. But I can imagine-- I'm totally against aging myself. Definitely not one of my priorities. Why not become a seed of Abraham, and a joint heir to the Kingdom of God through Christ? Then your youth can be renewed like He did for Sarah.
        Jun 22, 2017
      3. SaiST
        SaiST
        Spirit is willing, but the flesh is weak! It creaks, even.

        What denomination are you?
        Jun 22, 2017
      4. skillustrate
        skillustrate
        Haha! Don't I know it. The law condemns the best of us. Thank God for the covenant of grace. Non-denomination. Used to be Pentecostal. Now, just resting in His finished work. And far less religious than times past, but way more Christ-centered.
        Jun 27, 2017
    2. Cordelia
      Cordelia
      Hai :D
      1. View previous comments...
      2. Cordelia
        Cordelia
        By life do you mean work? Haha. Getting old indeed. I am turning 25 myself in two months T_____T
        Mar 16, 2017
      3. SaiST
        SaiST
        Yep. Work, dealing with family—all that good stuff.

        25 ain't nothin'! Bet you still get carded. :p
        Mar 16, 2017
      4. Cordelia
        Cordelia
        Aww, nice. Enjoy adulting. ;p

        Loool truuu~
        Mar 17, 2017
    3. Ganta
      Ganta
      This kids can't wipe there ass even if it was made of toilet paper.

    4. Laz'rus
      Laz'rus
      Shippuden 476
      Dat susanoo-induced Kirin.

      Was it four years ago or so you messed around it?
      1. SaiST
        SaiST
        Something like that. Not quite the way I was expecting it to play out, though.

        Probably would've seen that episode 4 months later if you hadn't mentioned it to me. They were great! Thanks for that.
        Sep 29, 2016
    5. Kung Pow
      Kung Pow
      In celebration of my return you could have at least posted your opinion.
    6. Raiden
      Raiden


      yeah wtf. most people were laughing at the possibility of that pairing.
    7. Klue
      Klue
      :gglife :gglife :gglife
    8. Cryorex
      Cryorex
      Thanks for the rep, curious as to what you rep'd it for? :)
    9. NarutoShion4ever
      NarutoShion4ever
      Thanks for the rep
    10. Cordelia
      Cordelia
      Merry Christmas! :3
    11. Cordelia
      Cordelia
      Does the ":maybe" mean yes or yes? :beardthing
    12. Cordelia
      Cordelia
      Um, was your name inspired by Sai (the Naruto character)? I've known you since 2012 and it's just now that I've wondered about that...:sag
    13. Cordelia
      Cordelia
      Nuuuuu! That should have been Sasuke! :catsad

      The caption is accurate though. I'm amazed.
    14. Cordelia
      Cordelia
      Don't you :kaga :kaga :kaga me.


      :pek :pek :pek
    15. DarkShift
      DarkShift
      Ma nigga SaiST. What is up? Manga can't get any more lol than is, right? :lmao
    16. Klue
      Klue
      Have you read the DB4's explanation of Yin-Yang? If so, what conclusion did you come to regarding how it works?
    17. Klue
      Klue
      Sasuke Uchiha - by, 132Jester
    18. Klue
      Klue
      Because you're not, over 9,000. :catwalk

      [LINKHL]279[/LINKHL]" rel="nofollow" class="externalLink" target="_blank">http://i.imgur.com/KoA8f9x.png[/img]
    19. Klue
      Klue
      Maybe I have overrated you a bit. Wanna know why?
    20. Klue
      Klue
      :lmao :lmao :lmao
    21. Cordelia
      Cordelia
      I know. :(

      Jiraiya vs Itachi has always been one of the most heavily debated and overdone threads, but I never got your opinion about it.

      Unacceptable.

      :<
    22. Cordelia
      Cordelia
      Evil posted it in the thread I made during NF's 10th anniversary. Knew you were battledome-thirsty. :P
    23. Cordelia
      Cordelia
      ----------
      You're old, man.
      ----------
      > Jiraiya vs Itachi
      > trigger-worthy. :catskully
    24. Shidoshi
      Shidoshi
      "You ain't never lied".
    25. Kung Pow
      Kung Pow
      If you have the time, I would like to discuss this.
    26. Cordelia
      Cordelia
      *pokes*

      Are you still here?

      I'm sorry, I disappoint....-__-
    27. Shidoshi
      Shidoshi
      Been a lonnnnnnnnng time, SaiST.

      Long time, friend.

      Now that the whole Naruto mess is over, you feel like a weight has been lifted off your soul?
    28. Invictus-Kun
      Invictus-Kun
      Heloo, Saist, I have a question, and i wanna hear your idea on this.

      Can Part 1 Sasuke copy Onoki jutsus? Like Adding weight, making things light? Etc, excpet Jinton of course.

      I will wait for your reply, since Im gonna join matches in NBD and KC.

      Tanx.

      :D
    29. Cordelia
      Cordelia
      I guess, but still, it would have been nice to have some confirmation. Would've made your "victory" more satisfying. :maybe I'm disappointed that they don't have stats though...;_;

      Also, are you going to read the mini series?
    30. tari101190
      tari101190
      So...how would you feel about sending the rest as batch? Page 165 onwards?
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Favorite Character(s):
    Uchiha Sasuke, Nara Shikamaru, Sabaku no Gaara, Hatake Kakashi, Uzumaki Naruto.

    Signature

    Naruto [Hiden: Jin no Sho] Character Official Data Book 4: [Gallery]

  • Loading...