1. Welcome to the forums! Take a second to look at our Beginner's Guide. It contains the information necessary for you to have an easier experience here.

    Thanks and have fun. -NF staff
    Dismiss Notice
  2. Stop Scrolling!
    Attention - When discussing new chapters of an anime or manga, please use a source from the official list of approved sources. If you would like to contribute to the list, please do so in the suggestions section.
    Dismiss Notice
  3. Come join the RP Section for the monthly world (universe?) creation contest. This month's theme is space opera.

    So charge the hyperdrive, power up the plasma cannons, and set sail for new worlds!
    Dismiss Notice
  4. Check out the NF Awards! Nominate your favorite posters!
    Dismiss Notice
  5. The World Cup is about to begin, which means it’s time to start proudly repping your country. We’ve created a special new feature for you guys exclusively for this big event! Click here to learn more!!
    Dismiss Notice
  6. Check out the latest Newsletter!

    Click here
    Dismiss Notice
  7. The future of the Cafe Subsections is up to you. Vote here to make your voice heard!"

    Click here
    Dismiss Notice
Shizune
Joined:
Jul 21, 2009
Messages:
9,513
Trophy Points:
363
Media:
1
Albums:
1
Positive ratings received:
1,339

Post Ratings

Received: Given:
Like 256 37
Dislike 35 11
Agree 156 125
Neutral 18 0
Disagree 21 11
Funny 400 11
Winner 117 1
Informative 150 4
Friendly 188 42
Useful 48 7
Optimistic 151 19
Creative 22 10
Lewd 61 3
Old 7 4
Bad Spelling 0 0
Sad! 2 0
Dumb 2 0
Ningen 93 1
Coolest Guy! 3 0
Deku 0 0
Art Pimp 2 0
Tier Specialist 0 0
Chatterbox 0 0
Reznor 0 0
Done 0 0

Awarded Medals 4

Gender:
Male

Share This Page

Shizune

         , Male

The Goddess is my shield. Dec 21, 2017

    1. RuffRuff
      RuffRuff
      Any shizune game coming up soon?
      1. Baba likes this.
      2. View previous comments...
      3. Mr. Waffles
        Mr. Waffles
        Strange that it isn't clickable. :hm

        It should be....

        I blame Baba for breaking it.
        Apr 14, 2018
        Baba likes this.
      4. RuffRuff
        RuffRuff
        https://www.narutoforums.org/threads/holy-shonen-trinity-4-favorites-edition.1133907/
        Apr 14, 2018
      5. RuffRuff
        RuffRuff
        Reporting Baba
        Apr 14, 2018
        Mr. Waffles likes this.
    2. Dr. White
      Dr. White
      Yoohoo anybody home :catflower
    3. Laix
      Laix
      glad to see you been reppin the lgbt while i vanished

      multiple heterosexuals found dead in the mafia section
      1. View previous comments...
      2. Laix
        Laix
        oh stop im gonna start crying

        im glad my games had some kind of impact. i just created them for fun and never really thought much of them until i saw some of the comments you guys have wrote about Olivia, Law, WPK and myself. seeing what you guys wrote especially in that mafia awards thread honestly made me smile and i just want to say thank you!
        Feb 16, 2018
      3. Laix
        Laix
        i was originally going to just ghost and like a few comments here and there but to be honest, ive had a pretty shitty 2018 too thanks to adulthood as you said and coming back here is like going back to a time in my life where i was really happy and really enjoyed my hobbies.
        Feb 16, 2018
      4. Laix
        Laix
        i hope whatever is troubling you doesn't stay for too long. adulthood is pretty fucking shit and nothing prepares you for it, but remember things can only get better. it sounds cliche but its so true.
        Feb 16, 2018
    4. Nighty the Mighty
      Nighty the Mighty
      Hey :mako

      My net is fucked so I won't be able to post much if at all until it's back. Eta for it being back is also unknown so rip me
      1. Mr. Waffles likes this.
    5. Platinum
      Platinum
      The 20th of January is my birthday. I will post, but I do ask for some first phase leniency if I do not post a lot, as I don't know your requirement this go around.
    6. Shizune
      Shizune
      The Goddess is my shield.
    7. Shizune
      Shizune
      I'm a classy millionaire, bitches ain't got the couth. C-O-U-T-H 'cause ya can't spell it either!
    8. RemChu
      RemChu
      Lol, I just woke up too, WTF were they thinking. Don't reply. Just lol fucking idiots.
    9. Baroxio
      Baroxio
      Yikes, hope he pays through his nose. Must have been a pretty good car to completely total yet leave the driver safe. Should probably get the exact same brand (though then again, now's the perfect time for an upgrade...as long as the other person is paying for it! :maybe)
    10. Baroxio
      Baroxio
      Are you okay? Everyone you know okay? Heard about the car accident.

      I almost got scared that my venting and jokes about abandoning (cuz that's what LoL players do when things aren't going well, isn't it? :zaru) might have disheartened you. Honestly, it's an awesome game with a ton of awesome roles. Arguably too awesome when it comes to town (:maybe) but still, be proud nonetheless.
    11. RemChu
      RemChu
      good roles btw.
      the shyvana one was very interesting, especially could have abused it during the nocturne ult.
      then nami ult takes away the votes after the super kills(s) are used.

      can i talk about roles that are already dead? didnt mention my own here. o.o

      like that is harmless right.
    12. RemChu
      RemChu
      why give so and so a rb ult if a certain mid can bypass it =[

      It makes sorta sense since that is what assassins can do

      but
      damn hahahah
    13. RemChu
      RemChu
      but no answer?
    14. RemChu
      RemChu
      2 lazy to hit pm, my bad.
    15. Firestormer
      Firestormer
      Oh sorry, I haven't really been on the internet much the last couple months (haven't been on this site since mid-January), so I kinda forgot all about any games I was in, my bad!

      Anyway, sure, I'm happy to play in this. I'll try to read up on everything during the night phase and try to derust a little.
    16. ~Mystic Serenade~
      ~Mystic Serenade~
      I can work with that no problem.
    17. Laix
      Laix
      Yeah I've had it for a few years now. Just apply to the Outskirts Trading Posts group and write you're a regular mafia game mod and the PMs would be really useful. They've said yes to everyone so far so you should be good!
    18. Superman
      Superman
      No because it looks like I will not get what I want anytime soon...
    19. MAD
      MAD
      um...CR? laix?
    20. SinRaven
      SinRaven
      Actually that wasn't the last time, but it has been a while since we spoke.

      How are you, you dumb fag! :hug
    21. SinRaven
      SinRaven
      "http://www.narutoforums.com/images/reputation/reputation_neg.gifAs far as I'm concerned, you can choke. Lol @ me ever considering you a friend. My gameplay can improve but you'll always be a toxic piece of shit."

      Holy shit. That's about the last time I spoke to you kinda.

      Do you still hate me :(
    22. Tiger
      Tiger
      Thanks man, that's awesome.
    23. Aries
      Aries
      hey there not to bother you but would you like to join my yugioh mafia game thread?

      http://www.narutoforums.com/showthread.php?p=54072275#post54072275
    24. Candy
      Candy
      You don't need to know, clearly.
    25. Candy
      Candy
      How dare you change your name
    26. suga
      suga
      I don't give a flying fuck if you miss the avatars you want :catblink it's not my fault you're not there to take 'em on time

      anywayzzz just steal the damn avatars
      that's what I do :thumbs
    27. Psychic
      Psychic
      Your Reward banner is up!
    28. Savage
      Savage
      Check the LoL game thread
    29. Tanuki
      Tanuki
      Thanks for the rep ::3 will have my revenge rep when im not 24'd :lmao
    30. Itachі
      Itachі
      Thanks. :3
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
Loading...