1. Dismiss Notice
  2. OPFC

    Are you an artist that loves One Piece? Join the OP Fanart Contest in the Ohara Library!
    Dismiss Notice
  3. Welcome to the forums! Take a second to look at our Beginner's Guide. It contains the information necessary for you to have an easier experience here.

    Thanks and have fun. -NF staff
    Dismiss Notice
  4. GN

    Come join the Football/Soccer Women's World Cup and Copa America predicting competitions.
    Dismiss Notice
  5. Dismiss Notice
Speedy Jag.
Last Activity:
Jun 16, 2019 at 1:54 PM
Joined:
Oct 17, 2011
Messages:
30,491
Trophy Points:
1,533
Albums:
9
Positive ratings received:
380

Post Ratings

Received: Given:
Like 135 90
Dislike 5 5
Neutral 0 1
Agree 71 57
Disagree 4 4
Funny 135 160
Winner 20 34
Informative 6 23
Friendly 2 19
Useful 1 7
Optimistic 6 21
Creative 10 3
Lewd 6 6
Old 0 0
Ningen 0 0
Coolest Guy! 0 0
Deku 0 0
Tier Specialist 3 6
Diva 0 0
Bad Spelling 0 1
MAXIMUM 0 0
Kage 0 0
GODA 0 0
git gud 0 0
Plus Ultra 0 0
Get Out 0 0
Sad! 0 0
Dumb 0 0
Drama 0 0
Art Pimp 0 0
Chatterbox 0 0
Reznor 0 0
Done 0 0
Comfy 0 0
Gender:
Male
Birthday:
May 31, 1984 (Age: 35)
Location:
On Top Of The World
Occupation:
Dreamer

Speedy Jag.

Don't Get My seat All Wet, Male, 35, from On Top Of The World

Play it nice and cool son, nice and cool. Apr 3, 2019

Speedy Jag. was last seen:
Viewing thread Manchester United F.C. #13, Jun 16, 2019 at 1:54 PM
    1. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      Play it nice and cool son, nice and cool.
    2. Detective
      Detective
      I still prefer Hot Fuzz to Shaun of the Dead

      Both are great, but Hot Fuzz was OP

      :bury
      1. Speedy Jag. likes this.
    3. Detective
      Detective
      They are fucking criminals, the lot of them. My theory is a lot of their born wealthy MP's and politicians will buy real estate on the cheap once Brexit occurs, and the pound tanks. This was part of the evil plan all along.
      1. Speedy Jag. likes this.
    4. Detective
      Detective
      It will all workout soon, mate. Don't worry.

      Keep yourself occupied and the time will fly by.

      Also, how is morale locally with Brexit approaching soon?
    5. Detective
      Detective
      Mate, I think a lot of are gonna bite the bullet and binge watch them all, too. It will be a worthy and noble cause. Will also provide extra feels when Endgame finishes. All 3 fucking hours + of it(which I think is a great duration BTW).

      Also, how are you and Mrs. Speedy doing? I wish you well brother. :catfeels
      1. Speedy Jag. likes this.
    6. Detective
      Detective
      Dear Speedy, hope you are doing well, mate.

      Take care of yourself, and wishing you the best.

      :catfeels
      1. Speedy Jag. likes this.
      2. Speedy Jag.
        Speedy Jag.
        You won't believe it mate, getting married soon!
        Dec 3, 2018
        Detective likes this.
      3. Detective
        Detective
        WHOA, THAT IS AMAZING, MATE.

        Congrats, brother. So happy for you. This is awesome news

        :catfeels
        Dec 3, 2018
        Speedy Jag. likes this.
    7. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      #BowsetteXMario
    8. Giorno Giovanna
      Giorno Giovanna
      You're still around?
      1. Speedy Jag.
        Speedy Jag.
        Yup what's up?
        Mar 3, 2018
    9. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      wishes life decisions were simple and not so far reaching.
    10. Detective
      Detective
      Mate... London is calling

      :bury
      1. View previous comments...
      2. Detective
        Nov 29, 2016
      3. Speedy Jag.
        Speedy Jag.
        I'm working in Clacton next week so unsure if I'll be around when you're in London.
        Nov 29, 2016
      4. Detective
        Detective
        No worries, just make sure to take care of yourself brother. Thats all that matters. If it's cool though, I will likely send you a text wishing you a Merry Christmas and again on New Year's. Will likely randomly pick your brain from time to time while I am there, even if you won't have the time to come down, due to the work schedule.

        :brofist
        Nov 29, 2016
    11. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      Nigeria is raw brehs
    12. PoinT_BlanK
      PoinT_BlanK
      I did. coutinho beasted. shame that no big team in needs an AM so they could take him away from you guys, he makes you dangerous.
    13. Detective
      Detective
      http://giggag.com/thumbnails/201301/13585786974m.jpg

      :skully
    14. PoinT_BlanK
      PoinT_BlanK
      yesterday was so beautiful
    15. Golden Witch
      Golden Witch
      http://boards.4chan.org/a/thread/141209568/prison-school-214-korean-leaks

      since shen ain't working for you, you said.
    16. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      Don't get my seat all wet
    17. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      Don't Get My seat All Wet.
    18. [S-A-F]
      [S-A-F]
      Not anything new I know of. I've just been cycling through old stuff.
    19. shinjojin
    20. Zaru
      Zaru
      I just kinda forgot about it
      It'll find its way to the internet eventually

      I can't even imagine what the artist is gonna draw after this ends
      He's honed his art so far
    21. Detective
      Detective
      I hope for the best for you, mate.

      :catfeels
    22. Chocochip
      Chocochip
      Kids going to regret life like his parents regret giving him his
    23. Chocochip
      Chocochip
      You see why I said you guys got some fuckboys?
    24. PoinT_BlanK
      PoinT_BlanK
      and its funny cause the newbies in the konoha library section look up to him :lmao
    25. PoinT_BlanK
      PoinT_BlanK
      its from the og days of the forum. the hip-hop forum was super active, niggas used to drop their own music and even post verses and shit. there was this ^ (use bro) kyuubi naruto that started promoting his shit talkin bout im a perfectionist this and that, asked us to help him choose the cover, title, he was saying his shit was gonna be crazy (if i remember right he was a huge jay-z fan, like reasonable doubt era jay-z), he was highly critical of artists, and would regularly update the thread with "just bought a new mic, the sound quality, wait til yall hear this" or "hey brehs, what yall think of this cover art and font" like essentially he had us all invested and shit but then when it came the time to drop the shit he pushed it back talkin bout it needs remastering and this is gonna be a movie, so we were like aight what's the new date, he gave a new date but when that time came son vanished from the thread so niggas started laughing about all the posturing he used to do thinking he left the forum, came to find out breh was hanging in other sections tryna avoid us niggas, shit was hilarious cause to this day he still posts but he acts like he don't know who we are or that that shit ever happene, every time i apply pressure the breh vanishes from a thread :tupac
      1. Wild likes this.
    26. God Movement
      God Movement
      :catthinks

      I was referring to the sig, didn't know he mentioned the avatar
    27. God Movement
      God Movement
      :hmm

      what do you mean, the avatar is marco
    28. PoinT_BlanK
      PoinT_BlanK
      how are you on the up when you're winning less games than before. you're doing worse than under rogers. living in the present is pointless now? what? that don't even make sense, you use the present to ascertain how you'll do in the future. like all you have right now is gut feeling and hope, because you certainly don't have the results. face the harsh realities breh. you sound deluded, outright saying stuff that does not make sense. i ain't know klopp had done this much damage already

      :hestonpls

      i don't like seeing you like this speedy, stop insulting your own intelligence. self ether is the worst.

      meanwhile we are 6 points off top 4. leicester being in the top 4 is an outlier. you have gone off the deep end and dashed your own intelligence into the bushes :laugh
    29. PoinT_BlanK
      PoinT_BlanK
      your whole post is "in the future" lmao. you gotta deal with the harsh realities of the present. klopp's a fraud.

      and you're dead laughing at a club that's in a better position than yours and saying shit like "you look silly"

      stop ethering yourself

      :hawk
    30. PoinT_BlanK
      PoinT_BlanK
      i don't care about mourinho joining. anyone would be an improvement on van gaal at this point. so it can only get better.

      meanwhile you guys brought in a guy you thought was gonna be the second coming of the messiah and he's doing worst than rodgers

      but you keep tryna deflect tho i know its eating you inside

      :tupac

      i still remember you wishing this fraud was your dad

      :tupac
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    May 31, 1984 (Age: 35)
    Location:
    On Top Of The World
    Occupation:
    Dreamer
    Relationship Status:
    In a godless relationship with multiple waifus
    Favorite Character(s):
    Mihawk, Zoro, Robin, Luffy, Revy, Teresa, Erza Scarlet, Ryƫko Matoi, Mikasa and Jubei Yagyu
    Favorite Episode/Chapter:
    Episode: 397
    Chapter:
  • Loading...
  • Loading...
Loading...