1. img
    Come join the first ever Café Banner Contest!
    Deadline is September 17th at 11:59 PM EST.
    Dismiss Notice
  2. img
    Voting is live in the Contest Central Drawing Contest!
    Voting threads can be found here and here.
    Polls close Thursday, September the 19th at 10:05pm UTC.
    Dismiss Notice
  3. Welcome to the forums! Take a second to look at our Beginner's Guide. It contains the information necessary for you to have an easier experience here.

    Thanks and have fun. -NF staff
    Dismiss Notice
  4. Dismiss Notice

[Bleach] Ulquiorra x Grimmjow FC - Everything accelerates, converges and explodes

Discussion in 'Fanclubs' started by Aiolia, Jun 4, 2007.

  1. Aiolia

    Messages:
    7,045
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Joined:
    Jun 2, 2008
    Reputation:
    Welcome to The
    G R I M M J O W x U L Q U I O R R A



    *~Fan Club~*

    ~ This is a Fan Club dedicated to the relationship of Grimmjow Jeagerjaques and Ulquiorra Schiffer ~

    Crazy Owner:
    Aiolia

    Uke Extraordinaire:
    Grimmjow Jeagerjaques


    Co-Owner(s) Extraordinaire:
    Hisagi


    Members:

    Spoiler:
    1. Shirozaki
    2. mikkitine
    3. Lilith
    4. ~L~
    5. Pantomime
    6. Useless Orihime
    7. @lk3mizt
    8. Last of the Arrancar
    9. Yuuko
    10. Captain Pimp
    11. Sheltatha Lore
    12. nikki_mae
    13. Fai
    14. kitsch
    15. Lavi
    16. Bya Bya
    17. Kurogane
    18. Juanita Tequila
    19. DancingDragon
    20. Dobe
    21. Byakuya
    22. Uchiha Sasuke
    23. charcoalwing
    24. Freebird
    25. Fai D. Fluorite
    26. Hisagi
    27. Horong
    28. KuraXichy
    29. KeinEngel
    30. Grimmjow Jeagerjaques
    31. Aiolia
    32. Yariko
    33. Lovewitches
    34. =:Kakashi*Zabuza:=
    35. Senbonzakura Kageyoshi
    36. Aelinda
    37. Last of the Arrancar
    38. Whips♥
    39. Sayu Yagami
    40. lishiyo
    41. UchihaOnCrack
    42. Dior Crystal


    FanFiction:
    Spoiler:
    Coming Soon!


    FanArt:
    Spoiler:

    Allied FCs:
    The Ichimaru Gin FC
    Grimmjow FC
    Ulquiorra x Grimmjow FC



    Note: This is a pairing FC, so if you are offended by this pairing...please keep it to yourself and do not leave insulting or disturbing messages of any kind. These will be reported if I consider it flaming. Thank you.
    ___________________________________________________________
    Note about ownership: This FC was originaly started by Lord Tyki Mikk and co-owned by Shichi/Shirozaki. Then the FC was unpossesed and unactive for a while and I took it up because GrimmUlqui is an amazing pairing! In honor of the previous owners I am keeping up the original content of this first post here:
    Spoiler:
    -Intro
    This FC was inspired by the manga edit that which makes up our amazing banner.
    Not only that, but the amazing manga cover of chapter 277,
    and the rising tension and atmosphere that radiated
    from those 19 pages (that felt like less than 19 pages) of greatness...
    -About
    This is, undeniably an artistic pairing;
    Ulquiorra of the conformists
    and Grimmjow of non, going against the grain.

    -Purpose
    In this FC we'll experience their relationship,
    what has become of it and where it goes from here
    ...plus we'll throw in a lil' fun in the mix up...mmmm. No more words.
    Spoiler: Memberz
    Owner/Founder: Lord Tyki Mikk (unpossessed)
    Co-Owner: Shichi/Shirozaki
    Spoiler: UlquixGrimmy-Tardz
    Lilith
    Dango
    ~L~
    Princess Orihime
    @lk3mizt

    Last of the Arrancar
    Linali
    Captain Pimp
    Rhaella
    nikki_mae

    wiplok
    Ulquiorra.
    Saya
    Kimihiro
    Lavi

    Bya-Bya
    Miyavi
    Dot
    Youko Makuyo
    Dobe

    Byakuya
    Spoiler: Stuff


    Drabble #1: by Rhaella
    J o i n.
     
    Last edited: Nov 16, 2009
    Tags:
  2. Shirozaki

    Messages:
    3,499
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Joined:
    Aug 1, 2006
    Reputation:
    OMG it's here :spaz

    I still believe of GrimmyUlqui v___v
     
  3. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Lol! I do not believe it's Grimmy/Ulqui.

    Man, I wanna see my sig, but I disabled all sigs to make stuff load faster and eliminate all the junk I see on NF.

    But is this a good pairing or what? :jk

    I can't believe the Ulqui/Hime/Grimmy one was made before this...at least I (and you) exist...in other words, there is still hope for this world.
     
  4. Lilith

    Messages:
    12,999
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Joined:
    Jul 30, 2006
    Reputation:
  5. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Ooh...yea, our first member!

    Thank you so much for joining! :jk


    Siiy @ Livejournal.com <--- I wonder who Siiy is...hmmm...
     
    Last edited: Jun 4, 2007
  6. Lilith

    Messages:
    12,999
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Joined:
    Jul 30, 2006
    Reputation:
    lol I WANT A SPECIAL TITLE YOU FAG :yell
     
  7. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Gotta tell me why you like Ulqui x Grimmy before you get a special title...:omg

    Also, we now have a gallery but it's so small. Ulqui x Grimmy art is very welcome here~.
     
  8. Lilith

    Messages:
    12,999
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Joined:
    Jul 30, 2006
    Reputation:
    because you said so ? :sag
     
  9. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    What? :omg

    No, you have a reason...what is it?
     
  10. Lilith

    Messages:
    12,999
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Joined:
    Jul 30, 2006
    Reputation:
    because ulquiorra is sexy and grimmjow not ? :sag
     
  11. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Oh...interesting...where's the fan art???
     
  12. Lilith

    Messages:
    12,999
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Joined:
    Jul 30, 2006
    Reputation:
    damn u
    no fan art:mad !!!
     
  13. Dango

    Messages:
    8,341
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Joined:
    Oct 1, 2006






    Gaylord says:
    Here you go.
    Gaylord says:
    JOIN
     
  14. ~L~

    Messages:
    13,938
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    36
    Joined:
    May 2, 2007
    Reputation:
    hmmm....this pairing is quite hawt....ahh what the heck. :sag

    JOINAGE!!! :yell

    btw Shichi, your sig is really funny!! :laugh
     
  15. Pantomime

    Messages:
    1,556
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    6
    Joined:
    Oct 21, 2006
    Reputation:
    YOU BETTER THANK ME FOR THAT PICTURE! Even if I stole it off someone who stole it on JL
     
  16. Chai Tea

    Messages:
    5,155
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    36
    Joined:
    Apr 15, 2007
    Reputation:
    JOIN!! :love :love

    Yay :occa For UlquiGrimmy :occa Yay!!

    UlquiHime Forever, but UlquiGrimmy is appealing as well. So is IchiGrimm...is there an IchiGrimm fc, I wonder??

    UlquiGrimmy :wtf

    And I contribute fanarts:










     
  17. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Lol...not good. :amuse

    Welcome, Dango. ^_^.

    Welcome to the new FC. ^_^.

    smile-big

    How can I thank you? Lol!

    Wow! Thanks...where did you find all of these? Well, I added them straight to the gallery.

    Please post more! :wink

    Welcome and thank you very much for joining and posting that!
     
  18. ~L~

    Messages:
    13,938
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    36
    Joined:
    May 2, 2007
    Reputation:
    whoo-hoo!! :whoo :woo

    @Princess Orihime
    awesome fanarts...*saves all of them*...:sag The second one is so cute, the way ulqui is hanging on to grimmy and it looks like grimmy was trying to signal ulqui to hold his hand with the way his hand is positioned...but maybe that's just me :p
     
  19. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    I like the last one most...that's ownage right there. :wink
     
  20. Lilith

    Messages:
    12,999
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Joined:
    Jul 30, 2006
    Reputation:
    i will make a banner :wink
     
  21. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Oh yea!?!?!?!

    Well, there is all that art in the gallery...can you make one more for us please???
     
  22. Lilith

    Messages:
    12,999
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Joined:
    Jul 30, 2006
    Reputation:
    just...
    becuase you asked me so nice mikky love :love XD
     
  23. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Thanks, Lilith. You're my shining star.
     
  24. @lk3mizt

    Messages:
    35,519
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    644
    Joined:
    Mar 9, 2006






    UlqyXGrimmy ftw!!
    joinage please!!
     
  25. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    Lol! Welcome @lk3! You got anything to offer? ^__^.
     
  26. Last of the Arrancar

    Messages:
    5,883
    Likes Received:
    34
    Trophy Points:
    403
    Joined:
    Jun 8, 2005
    Reputation:
    Joinage Tykki!!!!

    Haven't you learned anything ???
     
  27. Mukuro

    Messages:
    18,472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    492
    Joined:
    Jun 23, 2005
    Reputation:
    LOLOL!

    Thank you for joining, I am honoured. :bow
     
  28. Chai Tea

    Messages:
    5,155
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    36
    Joined:
    Apr 15, 2007
    Reputation:
    :chinpo Yay for More GrimmUlquio fanarts. :chinpo

    I have lots of fanarts, especially UlquiHime, so somehow a few UlquiGrimm ended up in the batch. So I figure why not share because 277 was all bouts Grimm and Ulquiorra's special relationship ^________^. :wtf

    Here's more for you peoples:

    Spoiler: ULQGRIMM FANARTS












    Yay For GRIMMULQUI! Kyaaaaaa
     
    Last edited: Jun 4, 2007
  29. Chai Tea

    Messages:
    5,155
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    36
    Joined:
    Apr 15, 2007
    Reputation:
    :omg :omg

    I totally forgot this one :omg :omg

    Here you go darlings :love :love

    I especially liked this one <3 :amuse

    :occa yay for Grimm Ulqui yay :occa

     
  30. Harley Quinn

    Messages:
    4,300
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    16
    Joined:
    Aug 22, 2006
    Reputation:
    Join. :wtf

    I have one fanart, and I'm looking for fanfics but non-lemons are rare. :shakefist
    I'm saving those for later :jk



    I'm gonna use it for a sig soon.
     
Loading...